21 dagar...

...eller 3 veckor in i det nya livet och allt känns kanon! 

Planen är ju "40 days & 40 nights", utan alkohol eller skräpmat, 
nyttiga frullar och mycket grönt till måltiderna. 

Till det hör en prioritering av träning framför andra aktiviteter och 
det har väl gått så där... iaf på helgerna, där tiden ofta gått åt till 
renovering och fix i lägenheten. 

På skräpmatskontot kan jag bokföra en 90 g burgare 
(på Bauhaus, Barkaby) och ett Skrovmål på Max 
(i Uppsala, vid IKEA, toookhungrig... jag köpte iaf en extra bönsallad 
för att väga upp lite :) 
Som ni ser är det endast nödmat vid extremt pressade situationer. 
(Läs: Efter besök på IKEA).

: : Update : : + en  pizza (som jag hade glömt)

En godispåse har slunkit ner i helgen. S.k. lördagsgodis :)

På alkoholkontot är det däremot prickfritt. Inte en droppe sedan de 
2 folkölen jag sippade i mig den 3/8.

Att ciggen är ute ur bilden behöver jag väl knappast nämna

19 dagar kvar. Sen ska vi på Studio54-partaj :)

Kommentarer
Postat av: Anoukh

You forgot about the pizza the other sunday... ;-)

2008-08-26 @ 06:55:09
URL: http://rpm.blogg.se/
Postat av: Rob the Bob

Just ja :-) En smarrig kebabpizza - hur kunde jag glömma den!?

2008-08-26 @ 09:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0