Ojdå, vilken sovmorgon...

... det råkade bli.

Vaknade vid 8.30 (!?!) men vädret var tokgråtråkigt, 
så jag hasade iväg och hämtade en tidning och började 
lösa sudoku och korsord... sen vaknade jag kl 1 igen :-)

Nu är jag hungrig som en varg efter dagens "långpass"
(totalt 1,5 timme - stööön)


Ett av 3 gym på Balance - det med "riktiga" maskiner och fria vikter.

Cykling 30 min

Snabbtransport t o r gymmet (Balance)

12 km - 2:30 min/km - 24 km/h

 

Styrketräning, 60 min, Tungt dag II

Bröstrygg, rodd, smalt grepp, 75 kg

Biceps, curlstång, 42,5 kg 

Ryggresningar + bakv flyes, bänk, m hantlar, 2x12,5 kg 

Chins, 78,5 kg 

Mage, maghjul 1x40 

Mage, sneda, m medicinboll, 6 kg 

Mage, situps 40 

Bicepscurls, enarms i CC, 20 kg 

Underarmar, fram & baksida, 20 kg 

Hantelcurls, sittande, varannan, 2x17,5 kg 

 

Reps: 6

Sets: 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0