Fredag, chip(s) & annat

fredag, rushar hem, stannar och handlar, parkar hojen, går och handlar mer grejer. 

Senare i kassan, när jag ska betala... "va fan, det saknas ett kort..?"

OK, som tur är har man mer än ett, men vaaaaaar är "mitt vanliga"?

Just ja, det lämnade jag ju kvar i kortläsaren... jävla chip! Man ska draaa kortet! Då håller man det i handen hela tiden. 

Chip (och Alzheimer)  suger!

(som tur var hade de tagit hand om kortet, så jag kan hämta det i morgon, när jag ska in och träna)

Kommentarer
Postat av: Carro

Har ofta undrat när detta kommer hända mig. Men för ettt tag sedan glömde jag pengarna i bankomaten. Då blir man rätt trött på sig själv...

Ha en skön lördag:)

2008-09-20 @ 10:25:05
URL: http://carroho.blogspot.com
Postat av: Rob the Bob

oj, been there done that to :)

2008-09-20 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0