Helgträning

Gav min mosade handled några dagars ledigt, tänkte att det antagligen inte 
är optimalt att lyfta 110kg marklyft när insidan på handleden är blå/röd/gul
Så, ett iställt ben/axelpass blev en premiärjogg i Hagaparken.
Jag har ju inte kutat sen Operation Shape Up inleddes (om man inte räknar 
1km löpband inför styrkepassen) så det kändes riktigt nice att kuta omkring bland 
alla höstfärger, i ett soft joggtempo. Får nog börja kuta lite oftare :)

Lördag: Jogging 50 min
Soft joggpass i Hagaparken
8,5 km
05:53 min/km
10,2 km/h

Söndag: Styrke, hemma, 30 min
Mage, hjul 1x30 
Bicepscurls, 3x20 20kg 
Militärpress 3x15 20kg 
Tricepspress 2x20 20kg 
Utfall 1-bens 3x12(x2) 20kg 
Armhävningar 1x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0