!#"%(?£@©∞£#!!!

Just idag hatar jag tunnelseende morgonjoggare.
Speciellt de som väjer för vattenpölar.

Sen hatar jag Bar-ends. Och träd som vill att bar-ends ska haka i dem.

För att göra det lite tydligare så:

Nyss. på cykeln, på väg in till jobbet, i den smalaste passagen, möter jag en joggare.
Av typen tung dörrvaktstyp. 

Helt plötsligt viker han ut rakt framför mig - trots att vi möter varandra?!

*tunnelseende* och IQ fiskmås är en dålig kombo.

Så man måste ju väja - där det knappt finns plats 
- schwooop - så satt styret fast i ett litet träd och undertecknad 
gjorde en liten luftfärd.

Så nu sitter man här med en isklamp på handleden :-(


Kommentarer
Postat av: Anoukh

Nämen älsklingen då... Jag hade liknande upplevelser i morse, med både bilar, cyklister och promenerande människor, fast jag höll mig på cykeln hela tiden, tack och lov. Vi måste nog börja använda hjälm igen. Helt klart. p

2008-10-02 @ 10:04:03
URL: http://rpm.blogg.se/
Postat av: rob the Bob

Det är hårt att cykla! Tur att jag valde att ramla på det mjukaste stället på hela vägen :-) Samt att jag tog emot mig med händer och knän ist för med pannan :-)

2008-10-02 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0