Zzzluuut...

Har känt mig seg, uttråkad och omotiverad i flera dagar nu.
Och när man skulle ha ryckt iväg till lunchgym, så har man känt; "njaaeee... jag tränar imorgon istället"
Så var det både i måndags och tisdags - lägg dessutom till träningsfri helg...

Först trodde jag att det var det förbannade mörkret, jävla januari liksom, men idag släpade jag till gymmet och det var ju huuur segt som helst. Allt gick i slow motion...

Antingen beror det på att jag sover till typ 3.50 varje natt, eller också åker jag på förkylningen från helvetet i kväll.

Känner mig lite yr, men det kan ju bero på träningen.


Styrke, 50 min
Rodd, 3x15 60kg
Bicepscurls 3x15 32,5kg
Ryggresningar 3x15 10kg
Latsdrag 3x15 65 kg
Situps 1x50, 2x30
Bicepscurls rep 2x15, 1x12 38kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0