080101 - 081231

Eftersom jag inte har något minne letade jag helt enkelt igenom mitt iPhotoarkiv i datumordning

Here we go... eller Hey Ho - Let's Go!


: : J A N U A R I : :



Julstjärnan uppe, kidsen har damp, dags att börja träna igen..

: : F E B R U A R I : : 



Stonebridge & Friends på Solli, har precis lärt mig leka med slow sync

: : M A R S : :



 Vintern kom även i år, men inte f-n blev det någon skridskoåkning i år... heller...
all is jag såg var denna (och några isbitar i någon Vodka Ramlösa)

: :  A P R I L : : 



April verkar ha varit ett enda mörker, knappt några bilder alls...
(utom jobb-bilder på Klippoteket-produkter)

: : M A J : :


Maj, or May as in Made for music making... well ... många sena timmar framför Logic Pro

: : J U N I : :



Juni, midsommar, långhårig med DJ-svans och blicken i fjärran

: : J U L I : :



Semester, Laganas, Zante (Zakynthos), Grekland - Sååå jävla roligt!!!

: : A U G U S T I : :



080808 - nu kör vi! 
(och då pratar vi: Noll alkohol, noll cigg, 100% träning)

: : S E P T E M B E R : :



Träning & renovering - inget annat...



... jo, förresten, Fedde Le Grande på Ambassadeur - massive.

: : O K T O B E R : :



Fördelen (eller nackdelen) med att cykla till jobbet är sjukt snygga vyer.
(nackdelen är att man kommer för sent)



Vi hann ju också med en resa till Amsterdam, kultur och...



...massor av Heiniken, vodka mm. Dock hade jag missat att mitt gröna "åkband" 
betydde fri sprit vid VIP-bordet... tur det kanske...

: : N O V E M B E R : :



Back to Logic Pro och... eh... Tuborg Gold...

: : D E C E M B E R : :



Vi avslutade 2008 på Hagakullens topp, med utsikt över hela Stockholm city.
Fetast fyrverkeri sköt de någonstans i krokarna Skansen / Hammarby Sjöstad.

: : : : : : : : : : :

Summa summarum: Jag tränade på rätt bra iaf andra halvan av 2008, 
partade lagomoch känner på mig att 2009 kommer att ge feta resultat 
om jag bibehåller mitt tempo, vad gäller party vs träning. 

(PS. Stonebridge & Friends @ Fasching, Sthlm Jan 30 - be there! DS.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0