TGIF

Idag var det segt på gymmet. Massor av folk trots att jag inte ramlade in förrän typ 12.20.
Det märks m.a.o. att de håller på att fixa om ett av gymmen - helt plötsligt är det "bara" 2 gym som medlemarna ska samsas i - dessutom är ju det stängda gymmet mitt favvoplace med fria vikter, riktiga maskiner och ingen tränglsel.

Det värsta är när man, som idag, har bänkpress på menyn - och det ligger en slöhög där och snackar ist för att köra på - sånt kan få mig att intensivt vilja att den personen skulle liksom *puff* ... dö ... typ... eller åtminstone gå och sola istället.

Jag lider dock med slackerns PT som måste lyssna, peppa, vara trevlig osv... 
Nej sådana typer vill vi inte ha på gymmen, latmaskar, eller som John Cleese skulle sagt: "a waste of space"

Well, det blev ju - tro det eller ej - faktiskt lite träning idag:


Styrke, 50 min
Bänkpress, maskin, 3x15 60kg 
Tricepspress rep över huvud, 3x15 24kg 
Flyes maskin 3x15 61kg 
Dips 3x14 kroppsvikt 
Crunches 1x15 50 kg, 1x12 55 kg, 1x15 50kg 
Hantelpress snedbänk 3x12 2x24kg 
Hantelpress bakom nacke 1x12 2x14kg


Sluta snacka, börja jobba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0