4 dagar på raken

Jo jag vet.

Mitt schema går ju ut på att köra 3 dagar lätt & länge - 1 dag vila - 3 dagar tungt & kort - 1 dag vila... osv.

Men, eftersom helgerna ofta ställer till det (om man inte kör 40 vita dagar) så får man improvisera ibland, så att inte latmasken kliver in och tar över...

Imorgon får det dock bli vila.
Råkade "vicka till" när jag körde toookdjupa benböj, fick lite framåtvikt och nu känns det lite stelt i ländryggen :-/

I övrig gick dagens pass kanon! Piggare än i går = ingen förkylning här inte :-)

Styrke, 50 min
Benböj, djupa 1x15 2x12 75kg
Brottaraxlar, 2 set 15kg platta
Vadpress, raka ben 3x15 105 kg
Hamstrinsgcurls enbens 3x15 40kg/ben
Militärpress 3x15 50kg
Mage, hjul 2x30
Mage sneda 2x30 medicinboll 6kg
Axlar hantellyft åt sidorna 3x12 2x14kg

Kommentarer
Postat av: Anoukh

Aldrig för sent för 40 vita dagar! p

2008-11-27 @ 15:25:32
URL: http://rpm.blogg.se/
Postat av: Rob the Bob

Precis, man kan skjuta dem framför sig i eooooooner ;-)

2008-11-27 @ 15:29:34
Postat av: Träningsmaskiner

Jo, jag vet. Det svåraste med att träna är att vara disiplinerad och träna varje gång man har tänkt att träna. Det är så lätt att "hoppa över" en träning. Problemet är att gör man det en gång så blir det flera och till slut tränar man inte alls och behöver börja om. Tungt!!!!



Kolla in webbsidan, den har mycket information för den som tränar på gym.



/Anders

2008-11-27 @ 23:19:57
URL: http://www.traningsredskap.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0