Ett smärre misstag?

Härmed embarkerar jag på en julestory som kan hamna precis var som helst:
Just nu: 
Min fru frågar yngste sonen: Vad har du för emailadress?
Yngste sonen: Eeeehh....
Mellansonen: Han har typ "[email protected]"
Frugan: OoooKeeeey, man måste ju kunna se det på någon profil någonstans...
men vänta nu... Tobias? Är det du? 
båda sönerna: Jaaaaa! Hahahaha jag/Fabbe är Tobias
Fru: Men är ni säkra på det, så jag inte skickar Habbopengarna till någon annan?
Sönerna: Vad händer annars?
Fru: Ja, pengarna åker till någon som kan heta Tobias.
Yngste sonen: Oj, vi fixar ett nytt Habbonamn, så kan jag donna mina möbler till min nya gubbe...
det funkar. Säkert!
Fru: Har du koll på allt nu?
Yngste: Vet inte, JO!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0